Bebişlerinizin kilosu çok iyi bence kızlar doktor normal ilerliyor dediyse sıkıntı yok maşallah bebişlerinize🧿 ben 28 haftadayken herkes sordu kaç kilo olmuş diye söylediğim çoğu kişi aa çok zayıf neden öyle benim o haftalarda daha kiloluydu falan deyip beni sinir etmişlerdi bilgisiz insanlar kendini böyle belli ediyor işte