Nidabeser Merhaba İzmir anneleri nerelerde yaşıyorsunuz ve hangi hastaneye gidiyorsunuz ? Ben Gaziemir 😘
Kenanizm18 Nidabeser üçyolda yaşıyorum, egepole gidiyorum. İlk zamanlarımda g.emir nevvar salihe gidiyodum :)
mucizemizibekliyoruzz Nidabeser manisada yaşıyorum karşıyakada vivien clinic doktorum vedat uluğ. Biç çok hastanede doğum yaptırıyor ben can hastanesini seçtim 😊
Pinkyy Hafizeipek merhaba bende buca kadın doğuma gitmek istiyorum nasıl memnun musunuz normalde başka bi hastaneye gidiyordum
Nidabeser Kenanizm18 egepol Doğum ücretleri ne kadar peki ? Bi de nevvar salihi neden bıraktınız iyi değil mi doktorlar
mucizemizibekliyoruzz Nidabeser valla ben manisadan geliyorum doktora 😄 siz izmir içinde değilmisiniz zaten
Kenanizm18 Nidabeser dogum ücreti suan 2.600 foto cekim oda süsleme epidural vs dahil. Doktorum iyidi fakat dogum için tam teşekküllü bi hastane degildi canım bide bana uzak kalıyordu egepolle evim 5 dakika yürüme mesafesinde.
Zeynepimmm Alyamom35 ablam 3sene önce egepolde yaptı doğumunu .şükran hanimda .ve çok memnunmus .bilginiz olsun.bi kaç kisidende duydum iyi bir doktormus.
Alyamom35 Kenanizm18 evet 👍🏻 Bu benim ikinci doğumum hastane ve doktorumdan çok memnunum 🙏🏻 Sadece tek sorun acil bir sorun olduğunda numarasına ulaşamıyorum ve ayrıca acilde Doğum doktoru yok . ?