Merhaba. Bugün itibariyle 9. Haftama girdik. Geçtiğimiz haftalarda aşırı derecede mide bulantım ve kusmalarım olduğu için doktorum prilam dr ilacını verdi. Hemen kesildi bulantılarım. Sorum şu, bu ilacı kullanan başka birileri var mı, başka doktorlar da bu ilacı veriyor mu, hamileler için kullanılabilen bir ilaç olduğunu biliyorum ama herhangi zararı var mıdır acaba?
Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için.