Gulra 30+5 haftalık hamileyim bugün şansa doktor kontrolüm vardı. Gece karnıma ağrı girdi. Kabız değilimmsabah doktora gittimm açılma yok sancı cıkmadı nst de ama karnımın ağrısı geçmedi. YAşayan var mı? Ne yapabilirim
burcaktufenk Bebeğin başı aşağıya dönerse de olabiliyor ben yaşadım o gün hatta hastanelik oldum doktorum bebeğin doğum pozisyonuna geçmiş dedi rahim bebek tekrar ters dönmesin diye aşağıya çekebilir buda adet sancısına benzeyebilir dedi