Ezgi1993 hepimiz aynı yollardan geçiyoruz hepimiz sabırsızız .
1.Öncelikle geç döllenme diye bişey var bu da yumurtlamanız geç oldugundan bebek sonradan gelişiyor olabilir .
Ya da kullandıkları ultrasonlar yeteri kadar iyi degil .
Ya da karın çevreniz yaglı ise içeriyi görmeleri zorlaşabilir . Alttan muaynede daha iyi görünebilir . Ama olduysanız ve görünmediyse henüz daha görünücek kadar büyümemiş olabilir . Hepimiz aynı boyda ve kiloda degiliz dolayısıyla genellemelere aldırmayın .
Sabırlı olmanızı ve stres yapmamanızı tavsiye edicem ama haklısınız o duygu bir kere hissedilince gerisi hep endişe . İnşallah güzel haberlerinizi alırız . Saglıkla gelsin🤲