esra_senocak_ 16+4 haftalık üçlü taramada bebeğimin bağırsaklarında parlaklık gördü doktor aranızda bu durumu yaşayan var mı ?😔
ebegebe Bende de gördü canım. Ben. Fetal dna yaptırdım temiz çıktı ikili test de temiz 17.hafta da bagırsak parlaklığı var dedi canım çok sıkkın bu duruma
esra_senocak_ ebegebe ben üçlü testimin sonuçlarını bekliyorum birde detaylı ultrason çektirmem lazımmış 😔