Kızlar selam. Aşırı olmasa da hamileliğimi öğrendiğimden beri mide bulantılarım vardı. Hatta yemek yerken de zorlanıyordum ama 2 gündür bulantım kesildi. 8+3 teyim. En son 1 hafta önce doktoruma gittim bebek haftasıyla uyumlu sıkıntı yok dedi kalp atışı filan da normaldi. Göğüs hassasiyetim var ama bulantım kesildi. Endişelenmeli miyim? Normalde haftaya gidicem doktora ama korktum biraz.