Mrvll Ağrı sancı yok hiçbir şey hissetmiyorum. 1 santim açıklık var. Neden suyum erken geldi. Yatışım verilecek. Normal doğum yapmak için yeterli açıklığa ulasabilir miyim suyum bitmeden. Dualarinizi beklerim
Mrvll SevimlimX sızıntı şeklinde. Ara sıra geliyor sürekli değil. Kan da gelmişti birkaç damla ondan sonra başladı su gelmesi de
Mrvll Ayse254 normalde fazlaydi evet yüksekliği 8 santimden fazlaydi. Ama vakit kaybettik. Bir de asıl hastanem 1 saat uzaklıkta bakalim yola çıkıyoruz birazdan ilçeden gidiyoruz
Ayse254 Mrvll benim de suyum fazla doktor demişti biraz erken gelebilir bebiş diye siz 38 olmuşsunuz korkmayın inşallah sağ sağlim doğar bebiş 🙏🏻🙏🏻