babyninannesi damar yolu cok aciyor diye okuyorum genelde, damar yolu acilip mi bayiliyorsunuz koltan mi elin ustunden mi aciliyor
Tupbebekile babyninannesi genelde el üstünden açıyorlar hareket daha kolay oluyor ir diye. Valla damar yolu çok acıtıyor diyenin canı çok tatlı igne olmuş kadar aciyor sonrasında aci yok zaten.