yaren_blna Doktora gittik 15+1 de ters duruyodu 15 dkka uğraştı dürtttü ama kapalıydı bacağı bi çıkıntı var ama asla kesin bişey diyemem bazen hormonlardan kızdada çıkıntı durur dedi erkekde olabilir dedi ama göstermiyordu böyle olup kız olan vae mı acaba ?
Sarahh yaren_blna kesin bişey dememişki zaten erkek ola bilir demiş ,2 hafta sonra gidin net öğrenirsiniz
SunnyG Doktor zaten kesin bişey diyemem demiş. Neyi değişecek? Sabredin biraz ya kız ya erkek zaten ç. Bu kadar sabırsızlık niye?