Hanımlar 17+2 olduk ben temizlik yapıyorum yeri geliyo eğiliyorum bişeye uzanıyorum sandalye üstüne çıkıp bişey indirdiğim oluyo filan ben ne yapsam çevremdekiler abartı yanlış buluyor 🤦🏻♀️ Benmi anormalim ilk gebeliğim tecrübem yok artık çoğu kişiden tepki alınca acaba benim hep yatmam ve robot gibi hareket etmememmi gerekiyor diye düşündüm öyleki kaynanam yürüyüşüme bile kızıyo hızlı sert yürüyomuşum çok zararlıymış oturuşum kalkışım hamile gibi değilmiş ya ben bayaa hareketliyim tabiki ağır kaldırmamaya dikkat ediyorum ama daha mı dikkatli olmam gerekiyor göbeğim hiç ama hiç çıkmadu hatta kilo verdim çevremde benimle aynı haftada olanlar var göbek belli oluyor bu bile benim hareketlerimden kaynaklıymış eltimin fikri