kardelenimm canım kafana takmamaya çalış. Ben şuan 32.haftamdayım, şuana kadar hep ya bir hafta ileri ya bir hafta geri olarak duydum doktorumdan. Yani geri de olsa tamamlanabiliyor bir şekilde, içini ferah tut. Unutma bebeğin duygularından da besleniyor 👼🏻