Kızlar 17 Mart Berat kandilinde 3 aylık yavrumuzu kalbi durduğu için kaybettik. Hala ara ara alakasız anlarda ağlıyorum üzülüyorum gün boyu durgunum çok yeni bu yüzden bunlar normal onu da biliyorum. Ama nasip böyleymiş alacak nefesi bu kadarmış yavrumun bize isyan etmek yakışmaz…
Diyebileceğim tel şey nasip, demek ki böylesi hayırlıymış bizim için.
İnşaAllah sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur. Rabbim isteyen herkesin kucağına sağlıkla hayırla versin yavrusunu 🤲🏻♥️
Sizden biraz motivasyon alayım diye yazmak istedim. Birde duaya ihtiyacım var 🙏🏻