Haticeyldrm25 lütfen hafife alma bi hastaneye falan git baksınlar tekrar, kese falan varmi, ben bu sene mart ayında 6-7haftalik hamileyken kanamam oldu, hastaneye gittim düşük dediler, kendi Dr ha bire kan alıp hormon düşmüyor ama dedi, ve varjinal ultrason yaptı, kese falan yok dedi, bende aman hormonların değeri anca düşer diye üstüne fazla durmadım, 10 gün sonra hastaneye zor yetiştim dış gebelikmis tüpüm patlamış ve iç kanaması geciriyorum, hiç fark etmedim ben bütün sancıları ağrıları düsüge bağladım, acil ameliyata alındım Dr sonradan dedi bi yarım saat geç geleydin kurtaramazdik seni neden ihmal ettin falan diye iyi bir fırça yedim. Ameliyattan sonra hormon değerim anında 0 a düştü. Git baktır belki düşmemiştir öyle plan da çok ama ihmal etme lütfen.