Benim de halim olmuyor. Böyle içimde bir ateş var sanki, halsiz bırakıyor beni. Eşime hadi yürüyüşe çıkalımm diyorum. 10 dk sonra gitmeyelim diyorum. Sanki yolda bayılacak gibi hissediyorum. Ayıp olacak ama dişimi fırçalamak bile zulüm gibi geliyor. Nasıl çıkacağım bu durumdan ?