Esmerimm- ben 18 ile 24 te oldum arası bir ay olmaliymis canım benim geçirmek zorunda kaldık bir kar nedeniyle gidemedim bir de Şubat ayında olduğum için günü tamamlamak için biraz beklettiler sadece bu kadar 1 ay arayla iki doz oluyorsun 3. İçinde Eylül’de çağırdilar bebek olduktan sonra gidicem onada 2. Dozumu 18 Mart’ta olduum