ozgul23 Merhaba hamisler Elazığ'da yaşayanlar bilir yeni bölge hastanesi açıldı. Merak ettiğim orada doğum yapan yada yakını doğum yapan var mı. Memnun kalmışlar mi doğumdan sonra alındıkları oda şartları nasıl eski hastaneden farkı var mı. Kendi ya da yakını doğum yapan varsa bilgilendirebilir mi acaba
ozgul23 ozgul23 odalar küçük mü kaç yataklı ilgi alaka nasıl bunlarla ilgili bilgi alabilecegim bir arkadaş yazarsa çok sevinirim
Edizefeninannesi ozgul23 ayy dur bende şurda bekliyeyim bende doğumu orada yapmayı düşünüyorum bide doktor önerisi olan varsa süper olur 😃
ozgul23 Edizefeninannesi doktor olarak ben Necati kaya ile emre yalcin i beğeniyorum ilgili doktorlar ama hastane hakkında çok merak ediyorum bende orda doğum yapacağım
Edizefeninannesi ozgul23 hastaneyi çok övüyolar ama temizliği yeni oluşu özel hastaneden farksızmış ama tabi orda doğum yapan kimsem olmadığı için pek emin değilim bide doktorlarını bilmiyorum 🤷♀️ ama dediğiniz kişileri bi araştırayım
ozgul23 Edizefeninannesi evet suanda yapı olarak özel hastaneden farksız görünüyor ama işte benim merak ettiğim odaları doğum sonrası ve doğum sırası muameleler
zynpkayaoglu bende merak ediyorum medikale zeynep hanıma gidiyorum ama çok pahali bi hastahane normalde devlette yapmak istemzdim fakat yeni hastahane oluşundan dolayı düşüne bilirim doktorları tanımıyorum iyi ilgili bi doktor bulursam orayada gidicem hangisi aklıma yatarsa bildiği biz iyi bi doktor varmi ?
ozgul23 Elos zynpkayaoglu devlet hastanesi nde en ilgili doktorlar Necati kaya ve Emre Yalçın şuanda hastane özel gibi olmuş ama doğum yapan birilerinden de deneyimlerini alsaydık çok iyi olurdu
Elos Ben de şurada bekliyim. Doğumuma 3 ay var Allah’ın izniyle. Heralde 3 ay içinde birileri Doğum yapar yeni hastanemizde :))
Edizefeninannesi Kızlar ben normal kontrole gittim merakımdan ve eger memnun kalsaydım orada doğum yapmsk istedim evet hastane temiz güzel ama doktorundan sekreterine hemşiresine hatta temizlik görevlisi bile kimseyi insan yerine koymuyor ters ters cevaplar burun kıvırmalar doktor olarak gülcan karahanı seçtim ama ben hayatımda öyle havalı kendini begenmiş ilgisiz bir doktor görmedim bi daha tövbe orda doğurmayı bırak kontrole bile gitmem gidenlerinde allah yardımcısı olsun