Doktorum 20. Haftamda tetanoz aşımi olmami söyledi bu cuma tam 20 haftalık olcam Mart ayının başında aile hekimliğinde kontrol için gitmiştim oradaki hemşire 16 Mayıs’ta o zaman gel yapalım dedi geç kalmış olur muyum doktorumu mu dinlemeleyim yoksa hemşireyi mi karar veremiyorum