Bana gebelikte elenatal2 önerdi. Doğum sonrası da elenatal 3 kullanacakmışım ☺️ 36 haftalık oldum hiç bir problem yaşamadım ancak 2 gün önce Demir eksikliğim oluştu o da benden kaynaklandı sanırım beslenmeme dikkat etmedim ve süt süt ürünleri çok tükettim. Herşeyin fazlası zarar 😏