Azizinannesi2
seviyorum. Zeytin cekirdegini ve iğde çekirdeğini kırıp iç çekirdeğini yiyorum. Hurma çekirdeğini de ağzımda saatlerce evirip çevirip kemiriyorum.
Çocukluğumdan beri kabak çekirdeği yerken de birkaç tanesini kabuklu yerim(bir aradtirma buldum demir oranı yüksekmiş), karpuz yerken de sadece birkaç çekirdeğini yerim kabuklu taze. Bunun da faydası varmış karpuz çok sulu birkac çekirdeği yiyince ishali engelliyormus. Ama fazlasını yiyince kabiz olunurmus neyseki birkaç tane yemeyi seviyorum. Ha bir de zeytinler arasında birkaç sap yaprak çıkar ya onları da yiyorum. Çok seviyorum ama nedense canımın cektigi yıl boyuncs sadece birkaç tane oluyor. Bir zararını görmedim, kimisinin faydasını sonradan öğrendim ☺️