Dün sabah karnımın altında kasık bölgemde cis tutmuşum gibi agri basladı doktor kontrolum vardi gittiğimde bebegin eşi asagida dogum icin sorun olmaz cıkar dendi aksam dinlenince agri geçmişti bugun yine var yataktan hala cikmis degilim az is yapsam agri geliyor bu arada hafif enfeksiyon cıktı dün şase antibiyotikte ictim