Ben 8 yıl kullanıp hamilelikten 1 ay önce bırakmıştım. 6. haftaya girince kokusunu uzaktan duysam öğürüyordum. Bulantı geçince arada canım istedi ama içmedim şu saatten sonra da içmem gerçekten iğrenç bi şey her yerimi kokutuyodu ve malum çok pahalandı israfff😁 İyi ki bırakmışım.. eşimin içmiyo oluşu da etkiledi tabi