busekoraltan Hanımlar göğüs ucu kremi aldım lansinoh. Doğuma az kaldı. Bebek emdikten sonra sürüyoruz. Sonradan tekrar bebek emmeden önce kremi temizlememiz mi gerekiyor göğsümüzden. Deneyimli olanlar aydınlatabilir mi 🤔
UmutsuzPolyanna 1 haftadır kullanıyorum bu cuma doğumum var emmeden önce sürersen bebeğin ağzı kayar tutamaz bence emdikten sonra sürülmeli ki bi sonra ki emmeye kadar vücut kremi emsin ve kayganlığı gidip yumuşasın busekoraltan
2kizanasi Bebek için zararlı değil emebilir ama emdikten sonra sürersin diğer emmeye kadar zaten çekilmiş olur. Doğumdan önce de başlayabilirsin sürmeye çok faydasını gördüm ben
ipekveatlas ben hem önce hem sonra sürücem. ve bebek yutsa bile zararlı değil ve 1 ay önceden başlamak gerekiyomuş
Yigitinannesiyim minik22 Bence bu kadar para vermeye pek gerek yok sağlık ocağındaki ebene de danisabilirsin benimki direk kendisi verdi hametan 5 tl ücreti de 32. Haftada kullanmaya başla dedi her gün sürmem lazımmış ise yarar diye umuyorum bilinmeyen bir krem değil zaten
ipekveatlas busekoraltan bende baslıcam canım simdi 34 haftalığım bakalım insallah yarar da meme ucum kopmaz😂
minik22 busekoraltan gümüş kapak almıcam philipsinkini alıcam gümüş kararıyo fln diye çok şikayet okudum
ipekveatlas busekoraltan teyzem hic sürmedi krem emzirirken baya zorluk çekti ondan hemen baslamam gerek