Pemberuya Kızlar çok afedersiniz idrar yaparken kasıkta ağrı sızı oluyo 9+2 yim acaba neden olur ki? Fikri olan yasayn var mı,🤔
Yigitinannesiyim Pemberuya Enfeksiyon belirtisi de olabilir idrar yaparken yanman var mı diye soruyor doktor çünkü idrar testi verebilirsiniz
Mouradi Pemberuya İdrar testi verin enfeksiyon olduğunda öyle oluyor canım,bide günlük su içmeyi çoğaldın en iyi çözümlerden
Pemberuya Mouradi aslında hamilelikten sonra suyu bolca içiyorum ama daha fazla içmem lazım sanırım 🤷
Mouradi Pemberuya Aynen canım bende de enfeksiyon çıkmıştı geçen hafta dr bana en az 1,5 litr su iç söyledi