Deletedmom_1 depend var diye Kilot koymadım gerisi aynı. Ama ben peçete el havlusu ve poşet koydum kirliler için. Mama da alacağım. İlk oğlum da sütüm yoktu sarılık olmuştu. İlki normaldi bu sezeryan olacak. Pişik kremi ve göğüs ucu kremi de koydum. Bir de gaz damlası alıcam ondan da çok çektik çünkü. Elektrikli göğüs pompası yoktu pişman olmuştum. Kesinlikle o da olmalı