Saniye85
Merhaba ben de aynı şekilde,13. Haftada serklaj oldum sonraki haftalarda hem açıklık hem de hunileşme vardı hep öyle devam etti.Şuan 36. Haftadayım hiç merak etmeyin.Sürekli yatmadım ama genel olarak istirahat halinde geçirdim.Sorunsuz geldik bu günlere.10 gün içinde de doğumum olacak İnşallah.darısı başınıza.dikiş erken haftalarda atıldığı için sağlam koruyor merak etmeyin.dua edip bekleyin,güzel beslenin geçip gider hızlıca haftalar.