Kızlar pazartesi sağlık ocağında kan vermiştim bütün kan sonuçları çıktı ama bir türlü beta hcg sonucum cıkmadı hala bende laboratuvarı aradım artık en son bi bayan açtı ve tamam yeniliyorum falan dedi kapattı hala bi sonuc yok sizce tekrar arasam mı ?