Şimdiden sağlıklı doğumlar dilerim. Doğumdan sonra kendinizi çok zorlamayacak şekilde bol bol yürüyün iyileşme süreciniz hızlanır. Ağrım var diye kendinizi kötü hissetmeyin ve yatmayın. Yürüdükçe kendinizi daha iyi hissedersiniz. Yanınıza alacağınız nescafe olursa baş ağrısı için ve hoşaf gazınız için bunlar iyi olabilir. Hasta bezini unutmayın. Kanamanız için. En önemlisi pozitif hissedin. 😊