Kızlar iyi günler, benim beklenen adet günüm 29 Marttı fakat dün kahverengi akıntı birkaç saat sonra da kan geldi yerleşme mi diye düşündüm çünkü 14 Mart yumurtlama günümdü fakat sabah uyandım adet olmuşum biraz canımı şıktı bu durum ama sağlık olsun ben size bir şey sormak istiyorum haftaya Oruç tutacağız nisan ayını da denemek istiyorum ama günah olur mu bilemedim