Eceguldemir55 Birkaç gündür iştahsızlık başladı. Zorla yiyorum resmen sadece bebeğe gitsin diye 🤦🏻♀️ böyle olanlar var mı geçici midir? malûm son zamanlar bebeğimin olumsuz etkilenmesinden çok korkuyorum
Bebiscann Eceguldemir55 canım bebek yukarı çıkmış mideye baskı yapınca iştah kapanıyor normaldir bendede oldu, bebek kanala doğru inmeye başlayınca geçecek