bahareken07
Bende 24.haftamdayım aynı ağrı bendede var. Rahim kısalığım olduğu için normal olmadığını düşünüyorum doktoruma yarın gidebileceğim.
Sizinde ikiz gebelikmiş. Mutlaka gidin doktora.
Tek olsaydı normaldir bekle derdim çünlü yaşayan çok kişi var . İkizde risk biraz daha fazla oluyor sizde biliyorsunuzdur. İçiniz rahat eder