Merhaba kızlar, sizlere bir sorum olacak, daha yeniyim burada 2 haftalik hamileyim, ilk bebeğim olacak ınsaallah, kan uyuşmazlıgi var eşimle, ben negatif eşim pozitif, nasıl ilerleyecek bu süreçte iğne olacak mıyım, hiçbir bilgim yok. Yurtdışındayim 27.haftada iğne olunur gibi bırsey dedi doktor sizde nasıl oldu benimle ayni durumda olanlar var mı?