Mrsyalcin Selam anneler 26 haftalik olduk biz ama bir kaç gündür geceleri cocuk karnimda telefon titremesi gibi titriyor belki inanmazsınız ama resmen titriyor ve stres falan yapmıyorum acaba hemen doktora gitsemmi 😑
gizemkrgzl Mrsyalcin bende 33. Haftadayim oluyor öyle canım bayadir ara ara. Bebekler de uykusunda sıçrayabilirmiş yada herhangi birşeyden korkabilirler ses gibi ondan oluyodur endişe etme onların da duyguları oluştu çok normal 😊
esmerrmm Mrsyalcin bende hamielyken titreme oluyordu ama sonra burda postlardan birinde okudum bebek işeyince oluyormuş diye
Mrsyalcin tazebiranne_hg04 ay bilmiyorum ki nasıl oluyor hıçkırıklara karnıma bakıyorum resmen titriyor oynayınca böyle olmuyor
Babyturan Mrsyalcin Canım ben doktoruma sordum uyandığından olur dedi hıçkırdığından olur dedi kötü bişey değil yani yavrumuzun refleksi 😌
Melekipek Mrsyalcin hayır değil canım anne karnındaki sıvıyı yutup onu boşaltıyor tekrar aynı sıvı içine sistem mükemmel valla rabbim ne güzel yaratmış 😍😍
Mine_arslan Mrsyalcin evet evet hareket ediyir ama bayagi buyukmus sen bir git derim yinede garanti olsun. İcin rahat olsun♥️🙃
Mrsyalcin Melekipek vallahi rabbim ne güzel yaratmış herkese nasip etsin 🤲🤲♥️ ay normalse sorun yok ben biraz panik oldum ilk gebelik olunca 🙈