Kızlar adet gecikmemden sonra gebeliği 42 değerle öğrendim. 42-108-269 oldu. Artış iki katından fazla olunca iki günde bir vermeyi bıraktım. Yarım vercem dört gün olacak. Haftaya da doktora gideceğim daha hiç gitmedim değerin yükselmesini bekledim. Bundan 6 ay önce doktora muayene gittiğimde folik asit vermişti gebelik düşünüyorsan kullanmaya başla diye ama ben içmemiştim. Şuan evde o folik asit. Doktora gitmeden içmeye başlasam mı