Deletedmom34 Merhaba Kızlar, 12 haftalık hamileyim. Yoğun şekilde sarı akıntım var ve kasıklarım da ağrım var. Sİzce neden olabilir yardım edebilir misiniz ?
Rabiaduru Deletedmom34 korkma ama yinede doktora gözük. Bende yeşilimsi akıntı vardi.doktorum hamileikte olur dedi.yine bi idrar testi ver derim 🤗
tco Deletedmom34 bendede oldu doktorum yesile donemedigi surece Skinti yok sari akinti gelmesi cok normal hormonal demisti.
ozgul23 Deletedmom34 bende de hamileligimin başından beri sarı akıntı var ama idrar testi tekrarlanıyor sürekli enfeksiyon cikmiyor. Yapısal bir durum dedi doktor . Sizde bir idrar testinizi yaptırın enfeksiyon var ise önlem alınır
Evinaram Deletedmom34 suyun içine yarım limon sık ılık olsun sabah aç karna iç bir kaç güne enfeksiyon varsa geçiyor
Busear Deletedmom34 korkma canım ben en başından beri çekiyorum sorunu. 35+6 olduk bugün kafana takma bol su iç
Bittersweet Deletedmom34 mantar ya da enfeksiyon olabilir. Doktorum fitil vermisti bana bunun icin ve 3 kutu lullandiktan sonra anca gecti😑 bir de kefir icmemi onerdi ona basladigimdan beri tekrarlamadi cok sukur