Kızlar klomen ovitrelle 2. Ayımdayım geçen ay 3 yumurtam oluşmuştu 14,22,29 mm tutmadı şimdi hastaneden geldik 22 solda bir tane oluşmuş 10 mm ben daha küçükler de var dedi yani bir tane oluşmuş sağlıklı yumurta.. kızlar çok mutsuzum ağlıyorum geldiğimden beri geçen ay 3 tane ile tutmadıysa bu ay da mı acaba… ben de anne olmak istiyorum 😭