Merhaba arkadaşlar bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyorum her doktora gittiğimde ya bağdaş kuruyor yada bacak bacak üstüne atıyor en son gittiğimizde (2 gün önce) secde pozisyonundaydi ve doktorum namaz kılıyor bu namazı bitince gel dedi 🥲
Siz kaçıncı hafta öğrendiniz gostermiyorsa kızdır düşüncesi doğru mu