Tabii düzeldi şimdi 32 haftalık olduk hiç tedirgin olmayın hatta sizinki çok daha küçükmüş zaten normalde doktorların birçoğu 8.haftadan önce dinlemiyormuş bile ben de çok tedirgin olmuştum ama şimdi diyorum ki boşunaymış birçok arkadaşımın 8’de falan dinlediler ilk kalp atışını ,ben daha sonra 7+3’te gitmiştim ve düzelmişti