36+0im. Gece o kadar hareket etti ki bebek geliyor sandik. Yani belirti de gelmiyor. Ama aşağıya baskıda fazla. Bugün 15.20de kontrolüm var. Aşağıda ağrı da var. Gidince yatıracak mi acaba diye bile tedirginim. Kızım bak daha erken diyoruz. Dışarısı soğuk az daha dur kafayı yedik esimle:). Erken mi gideyim. Yanıma biseyler mi alayim napayim ben?