Daha düşmemiş canım bnde seninle aynıyım günümüz. Dün Dr gittim bebek doğum pozisyonu ama kanala girmemiş dedi. Kurbağa yürüyüşü yapıyrm bende cok zorlamadan kanala giriyormuş öyle bide bol bol çömelme hareketi yap inşallah olur daha zamanımız var ama sancı başlayınca da girer kanala diyorlar.