Dolara 18 haftalıgim sosis yiyorum kahvaltıda dayanamıyorum bi sıkıntı sağlık sorunu yaratır mı bilgisi olanlar yazar mi ?
Bahar1508 Dolara ben yedim bi sıkıntı olmadı yani abartmamak şartıyla haftada 1-2 kere yenebilir ben 39+0 ım
nurkubra- Dolara benim doktorum net uyardığı için ben şarküteri hiç yemiyorum toxzoplaşma testinizin sonucu nasıldı bağışıklık pozitifse sıkıntı olmaz ama onun dışında bakteri üreten şeyler bunlar ben doğurmayı bekliyorum 😊😊
MerveeD Dolara sosis normalde bizim için bile zararlı bir yoyecek bence yememeye çalış tadına bakmıs sın dozunda bırak
Yigitinannesiyim Dolara Hamilelikte dikkat gerektiren şarküteri ürünlerinden ilk aylarımda dikkat ettim yersem de iyi piştiğinden emin olup tüketiyorum sosis en son ne zaman yedim hatırlamıyorum genelde sucuk tercih ettim