Kızlar yenidoğan için molfix tercih etmek istiyorum elimde 2 numara prima bebek bezi var gerçekten aşırı kaliteli ama fiyati maalesef pahalı sleepy ve baby turco testerlarim var ikisinide hiç beğenmedim çok kalın yapili bebegim yazin dogacak sıcakta pişik yapacak gibi molfix kullananlar yorum yapabilir mi