alevvv_ Çünkü çalıştığınız sürece boyunca şirketinizden maaş almaya devam ediyorsunuz , çıktığınız anda artık maaş almıyorsunuz 16 haftalık ücreti sigorta ödüyor. O yüzden çalışabildiğiniz yere kadar çalışıp maaş alıp kalan izinler de doğum sonrasına aktarıldığı için yine 16 haftalık ödeme alıyorsunuz maddi olarak daha kazançlı oluyor