Nzlasln Kızlar ya sabah eşim işe gitmek için beni öptü bende o esnada yataktaydım eşim eğildi yanağımdan öpünce elinide karnıma bıraktı fark etmeden biraz bastırdı ve ağrım var şuan bir sıkıntı olmuş mudur bastırdığı yerde bebeğimin başının olduğu kısım
Bebiscann Nzlasln bişey olduğunu sanmıyorum canım bebek amnion sıvısının içinde korunuyor elle basılmasından bişey olacağını sanmıyorum şiddetli bi baskıya belki
Ormanmeyveli Nzlasln agrin varsa bence acile git. Burdakiler bir sey olmaz dese nasil güveneceksin ki ben olsam kesin giderdim
izobellaaa-_- Nzlasln canım doktor geçen bebek hareket etsin diye karnıma vurdu aşırı olmamak üzere bence çocuğa hiç birşey sıkıntısı yoktur
Yigitinannesiyim Nzlasln Kız benimki uykusunda dizini karnıma çekip vurmuştu 🤣 biraz ağrıyıp geçti bende uyanıp onu yumruklamistim amniyon sıvısı bebişlerimizi koruyor ama yine de aklında şüphe varsa ağrın çoksa bir hastaneye git derim
Hilal-95 Nzlasln çok sanmıyorum bsy olcağını doktoruna belirt valla benm detaylı ultrosonda doktor öle bastırdıkı annem dedi artık cok bastırmıyomunuz diye sıvının içinde o felan dedi hatta üzerine pozıyonu değişsin diye ittirdi poposuna oda döndü 🤣
Nzlasln Hilal-95 öyle mi bende endişelendim ya eşim de çok korktu hiç fark etmedim deyip duruyor başımda ☺️
Neva09 Nzlasln 😃bişey olmamıştır ben yanlışlıkla karnımı sağa sola çarpıyorum bazen. Allah muhafaza etsin. Doktorum yüzünü göstermiyo diye ultrason aletiyle vuruyo patpat tehlikeli olsa Dr yapmaz öyle. Bebek zarar görmüyo.
nurkubra- Nzlasln bir şey olmaz canım benim ki uyandırıcam diye sevicem diye karnımı bir oyana bir buyana mıncırır durur 😊Bende ona bebek sana rağmen tutundu diyorum düşün o kadar şiddetli seviyor ilk haftadan beri 7. Aya girdik😊
nurkubra- Ormanmeyveli karnımı okşuyor ,konuşuyor ,ismiyle sesleniyor,tekme at diye kulağını dayayıp bekliyor bebek bunlara tepki veriyor 😊Birazda sıkarak sevenlerden o ,siz bebeğinizin karnınızda diye sevmiyor musunuz?
Bebikomm Nzlasln benim ki bişi olucak diye bana bile elletmiyor rahat bırak çocuğu diyor 😂 benden çok o dikkat ediyor bazen sinir bozucu olabilir abarttığu için 😊
Ormanmeyveli nurkubra- Bizim daha çok küçük 14 haftalık öyle tepki verecek durumda değil de ondan sordum. Ben hafif bastirsam karnima esim hemen müdahale ediyor yapma bir zarar gelir diye. Karni mincirmak biraz tuhaf geldi😂
nurkubra- Ormanmeyveli biz 4 haftalıkken öğrendik,o zamandan beri böyleyiz😂bende ilk haftalarda uyarıyordum bir şey olucak diye çok şükür hiç bir sıkıntımız yok 😊sizde artık iletişime geçmeye başlayın bebeğinizle konuşun derim.Doktorlar böyle öneriyor ki bebekler anne karnında algılamaya başlarlar gelişim psikolojisi çalışmaları böyle diyor 😊
MerveeD Nzlasln doktorum cuma gunu bebek yüzünü göstermeyınce ultrasyon aletını karnıma vurdu hemde 7 8 kere benı saga sola döndürdü öyle vurdu hemde kafasının oldugu yere benım karnım agrıdı her vurmasında ben bsey olur mu dıye korkarken doktorum güldüü hc bsey olmaz canım korkma