Elanora33 evet benim değerim 83 tü dostinex kullandim ilaç bittkten 2. Ayda hamile kaldim hergün havuç yedim ovülasyonla yumurtlama takibi yaptm yumurtladığım günlerde avakado yemiştim🌸🌸 ve en önemlisi stres yapıp kafaya takmamaakk ben cok stres yapıordum hormon testnde öğrendim prolaktin yükseldiğini doktorumda stres yaparsan olmaz demişti kafadan attım bende nasipte varmış haftaya doğumum var Allah size de nasip etsin🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌸🌸