busekavakli Doktorum selda hanımdı.Ama oğlum beklenmeyen bir zamanda geldiği için nöbetçi dr ali bey doğumumu gerçekleştirdi.Bebek hemşirelerinden çok memnundum.Ama bana denk gelen hemşireler için ehh diyebilirim.Süit oda istemiştim ama önceden rezerve etmek gerekiyordu onada yetişemedim.Bizim oda orta halliydi.Çok küçük odalarıda var onun için önceden ayırtın derim.