geceist Kızlar yeni doğan için kaç paket bebek bezi aldınız acaba? Bu arada slepy 210 adet 210 tl trenyolda
Deniz2961 geceist sleyyp 2 nmra al cnm.bir çok çok küçükmüş bnde arayış içindeyim iki alcm postlrma bak kullanan arkdslara sordum da
Nazlimom geceist 80 tl aldim şimdilik baby turco 210 tane fazla bence bebekte deniycem bende ona göre devam edicem bi de 1 numara aldim ben kuzenimde yeni doğum yapti bebeğin 40 ı haftaya çıkıcak 1 numara kücük gelior 2 ye geçtik dedi
Yigitinannesiyim geceist Yenidogan 1 paket aldım kilosuna göre devam edebilmek için diğerlerini 3 4 numara aldım yenidogan çabuk gelişiyor diyorlar fazla yedeklemeye gerek yok bence
Bebikomm geceist 1 paket yeterli diyor herkes yenidoğanı direk 2 ye geçiş yapılıyormuş. Zaten kısa sürede 1 paket aldım 84 lü mü ne sleepy
geceist Deniz2961 yaa bende kime soruyorsam çocuk kilosu boyu önemli diyor ama şuan almazsak ilerde hiç alamayız çok pahalı herşey ya bilmiyorum geri mi iade etsem
RaYaRY Nazlimom elimde sleepy her ürününün testeri var bide baby turco var boyutlari bence aynı hatta baby turco 1-2 resmen aynı
Deniz2961 geceist evet cnm kesinlikle o yüzden ben direk 2 alcm.riske atmak istemedim büyük baby turco.hic memnun deglimmbn ne ıslak mendillinden ne bezinden
Bebikomm geceist evet aşırı pahalı prima falan hiç düşünmedim zaten dehşet fiyatlar sleepy aldım 1-2 numara sonra dediler cildi ile uyumlu mu değil mi alma fazla belki yaramaz sonra al ne alcaksan kaldım öyle yoksa stok yapıcam ıslak mendili uni baby alırım herhalde sleepy yara yapıyor ıslak mendilde
RaYaRY Ben 1 numara hiç almadım çünkü karar veremiyorum 2 numara 82 tane civarı prima var elimde sadece diğer markalardanda tester ama ben primayi gördükten sonra sleepy ve baby turco yu hiç beğenmedim bide molfix bakicam
Ozge geceist dün hepsi buradada kampanya vardı 1 alana 2.si 1tl diye. Ordan 1 paket 1numara 1 paket de 2 numara aldım 241 lira verdim. Bebeğimin cildinin sleepyi seveceğinden emin olsam stok yapardım ama stok yapmayın her bez her bebeğe iyi olmuyor diyen olduğu için bu kadar aldım.
Deniz2961 Ozge ya bna önce fiyti şişirip sonra indrm.ypiyolr gbi geliyor hiç uyguna gfliyr gbi glmiyor
Ozge Nebyaa işte fiyatlar ne kadar uçtuysa 😂 aslında geçen sene baktığımda o iki paketi cidden o paraya alabiliyordum 😔
Ozge Deniz2961 fiyatların düşeceğine inancım kalmadı herşeyin fiyatı sürekli artıyor. Bugün pahalı olan yarın daha da pahalı olur diye aldım ben. 😂