Feyza-nur RaYaRY 20 tane koymuştum ama 6 7 tane kullandık normal dogum yaptım aksam doğumum oldu ertesi gün öğlem çıktım
-Eflatun- RaYaRY 13 tane koymuştum yetmemişti bide biz 3 gün kaldık oda var ama her riski düşünmek lazım 4 takım koymuştum eşim. Kalicimi gidiyoruz demişti yetmedi bide ben norml doğum diye gidip sezeryan oldim her şeyi düşünmek lazim
Pnr_2021 RaYaRY benim oğlan her emzirmeden sonra bezini kirlettigi için 20 tane yetmedi eşim gidip küçük bir paket yine almıştı. Bende sezeryan oldum. Mayısta yine doğum var. Bu sefer 25 tane falan koyacam. Fazla koymanın hiç zararı yok
ecemnas88 Kaldığınız hastane veriyorsa hiç koymayın sorun mutlaka ben boşu boşuna koymuşum hem kendime hem bebeğe hiç kullanmadım
Fatosx Gamze1351 ben molfix 1 numara almıştım ama 2 numarada olur geniş olsun bişey olmaz belki bebeğin iri doğar bacaklarını sıkmaz miniğin 🌸
Fatosx RaYaRY ben 15 tane koymuştum ama yetmedi 2 gece kalmıştım, fazla koyun kalanı geri götürürsünüz zaten 🌸