Damlacaa Mucizebebek6 şu an 5+1 olduk ve yaklaşık bir haftadır tansiyonumuz yerlerde 7-5 8-5 6-5 ,geceleri daha çok düşüyor. Doktora gittim ilaç şu an veremem birwz sabır et ileride vereceğim dedi çırpınıyoruz kısaca. 🤦🏻♀️