Feyz-al Ben de 11 haftaligim 5+4 den beri bulaniyo ve hiç kesilmedi. Sabah öğle akşam kusuyorum. Prilam zofer kullandım geçmedi . 16. Haftayı bekliyorum belki.hafifler diye